Startsidan

Så dumt

Imorse vaknade jag med huvudvärk. Nu sitter jag och lyssnar på "Så dumt" av Mia Törnblom. Den borde alla läsa! Väldigt bra bok. Jag har bara lyssnat på halva än men jag tror att den är bra ändå. Den handlar om när hon knarkade och hur hon blev drogfri. Nu har ju jag aldrig ens varit i närheten av droger men den är intressant ändå.

Det är söndag så allt är stängt. Jag kan inte gå på H&M, jag kan inte köpa godis. Lika bra det. Solen tittar inte fram så det känns inte så skoj att gå ut. Men jag ska ju lix lyssna på boken så jag har inte tid.

Kommentarer
Av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Tack för din fråga, ska kika igenom de bloggar jag läser och se om jag kan tipsa om några guldkorn!



Har inte läst hennes bok "Så dumt!" ännu, men måste göra det.. har hört mycket bra om den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback