Startsidan

Sista dagen typ

Godmorgon!

Nu har jag just påbörjat min fota-hela-dagen-så-ni-kan-se-hur-en-au-pair-har-det. Spännande va?! Alltså det kommer ett inlägg ikväll med alla bilder. Snart ska jag gå upp och käka frukost och sen ska jag duscha och handla mjöl. Ungarna vill ha pannkakor och eftersom deras ord är min lag så gör jag det. Det är ju trots allt sista dagen jag ska laga mat åt dem. Jag kanske behöver göra det igen men då säger jag åt min kära Eric att han får laga mat för han är ju så duktig. Dessutom tycker han att det är roligt.

Nu kom jag på att jag ska prata med Eric om 50 minuter på msn så jag måste nog skynda mig. Han åker hemifrån vid tolv och kommer fram nio ikväll. Nio timmars restid. Stackare. Men ja, nu kurrar magen så nu ska jag gå. Adjö!

Kommentarer
Av: Frida

SV: Ja jag hörde att pappa sa något om att den kommer att försvinna om dem inte gör något åt träpålarna som håller upp stan. De har börjat mögla. Han hade värsta bra idén om vad man skulle kunna göra. Han äger ett byggföretag. Det är så roligt när man kollar på ett byggprogram på tv:n med honom för då säger han ofta: Nej, varför gör dom inte på det sättet" istället, nu kommer den ju gå sönder på tre år! (t.ex.)

Av: Frida

sv: OK, bra att du solar måttligt! :D

2009-07-15 @ 11:00:01
URL: http://fridajs.blogg.se/
Av: Frida

SV: Ja jag hörde att pappa sa något om att den kommer att försvinna om dem inte gör något åt träpålarna som håller upp stan. De har börjat mögla. Han hade värsta bra idén om vad man skulle kunna göra. Han äger ett byggföretag. Det är så roligt när man kollar på ett byggprogram på tv:n med honom för då säger han ofta: Nej, varför gör dom inte på det sättet" istället, nu kommer den ju gå sönder på tre år! (t.ex.)

2009-07-15 @ 11:01:53
URL: http://fridajs.blogg.se/
Av: Frida

Sv: Råka klicka två gånger för internet slutade fungera och då trodde jag inte att den hade skickats fast det hade den. :P

2009-07-15 @ 11:04:54
URL: http://fridajs.blogg.se/
Av: körv

vart är du au pair? :D

2009-07-15 @ 13:51:45
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback