Startsidan

Snorunge!

Igår var ju jag och Eric och handlade och då köpte vi fyra stycken chokladpuddingar som vi ska ha till efterrätt. Imorse när vi hade ätit frukost och skulle ställa in allt i kylen såg jag en chokladpudding där. Jag visade den för Eric men han sa att det inte kunde vara en av våra eftersom han hade gömt dem jättenoga i kylen i källaren. Vi gick ner och tittade men där stod bara två. Jag antar att det är lillpojken som har ätit för han kan lukta sig till socker på mils avstånd.

Idag har jag ont i halsen, täppt i näsan och sådär så jag skrev till tränaren att jag inte kommer till middagen med laget ikväll. Dessutom hade jag glömt bort den och jag och Eric har ju planerat in i minsta detalj vad vi ska äta. Då kan ju inte jag gå och äta med laget. Men ja, hur som helst så är jag ju sjuk. Idag tänkte vi gå på H&M och hitta shorts åt Eric för han har bara ett par beigea. Hans mamma älskar beige men jag hatar det så då bestämmer jag att vi köper ett par nya. Som ni förstår får inte Eric bestämma själv. Det är så roligt att handla kläder åt honom för han är så smal och fin. Dessutom sitter ju alltid killkläder bra eftersom de inte är figursydda.

Kommentarer
Av: Frida

Sv: Tack, jag kände att det behövs för det är ju många som äger en telefon. Jag med, Venedig är så fint, hoppas det gör någonting åt det nu med detsamma.



Jag med, det är oftast bara skit, ingen kvalité. Sedan så kanske dom säger att de har renoverat på 2 dar fast det egentligen är en vecka. Varför säga "vi hinner renovera på så kort tid!" Det blir ju bara stressigt och då kan resultatet inte bli lika lyckat. Om man har mer tid så hinner man tänka på det där lilla extra som behövs.

Av: pappa

Jula har ett par perfekta shorts med många fickor, jag har sådana , men dom är ju för karlar, så det kanske är för tidigt att köpa sådana.

2009-07-18 @ 15:43:02
Av: Bea

lägga till varandra på blogglovin?

2009-07-18 @ 20:46:26
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okejj :D

2009-07-18 @ 20:46:45
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback