Startsidan

Badhus igen

Men Björkis du verkar ju störtskön! Jag som satt och tänkte "men hur tusan särskriver människan". Hur gammal är du? Bor du i Umeå? Man eller kvinna? Har du någon blogg? Tack förresten, min blogg ser inte bara bra ut, den ÄR bra!

Hej alla vanliga läsare!

Idag for vi till badhuset igen. Lilltjejen slog inte i huvudet och det var ju bra. Hon är så rolig för hon skämtar om sånna saker. Typ "nästa gång ska jag hålla i huvudet". Hon är åtta år! Då skämtar man inte.

Nu har vi varit och handlat och barnen tog en egen vagn och köpte det söta. Godis och sånt alltså. Jag handlade inför lunchen imorgon och mamman resten. Nu är det väl snart dags att äta skulle jag tro och sen hoppas jag att jag får en kväll i ensamhetens tecken. Fast jag kanske måste vara social. Kanske lika bra det. Fast jag behöver tid för mig själv och det har jag inte fått på länge. Inget på tok alltså. Jag bara är så.

Kommentarer
Av: Zarah

Hejhej! Kommentera gärna min porträttbild i bloggen, är hårmodell! :) ha det bra!

Av: Zarah

Hejhej! Kommentera gärna min porträttbild i bloggen, är hårmodell! :) ha det bra!

2009-06-09 @ 19:39:08
URL: http://zlundin.blogg.se/
Av: björken

Hah. Är 25, man, och läser på die Universität här. Har varken tid, ork eller lust att ha någon egen blogg. Är dessutom inte tillräckligt pretentiös att tro att den skulle blir särskilt intressant, tyvärr.



Och nej, jag tänker inte skicka nakenbilder.

2009-06-10 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback