Startsidan

En vän

Hej alla vänner!

I förrgår på fotbollsträningen frågade en tjej om jag ville följa med henne till utomhusbadet i veckan. Det ville jag så det ska vi göra någon dag när det är fint väder. Egentligen vill jag ju inte ha några vänner men hon är så snäll och trevlig så jag får väl offra mig. Hur som helst så ska hon ringa mig någon dag och det kan ju bli intressant. Jag menar jag som är världens bästa telefonpratare på tyska!

Idag har vi varit och handlat. Lillpoken ville så gärna att jag skulle följa med så då gjorde jag det. Nu börjar det nog bli dags att käka lunch så jag ska väl bege mig uppåt. Fast först ska jag fota dagens outfit. Adjö!

Kommentarer
Av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

awh, tack så mycket! :D <3

Av: MALIN

Haha jag är nog den största TV-serie nörden, jag ser nästan på allt :D HahA!

2009-06-12 @ 14:27:31
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback