Startsidan

Glass

Jag har börjat sova jättedåligt. Igår la jag mig i sängen vid tio men somnade inte förrän flera timmar senare. Klockan elva imorse vaknade jag och hade ont i nacken och ryggen. I magen också men det var träningsvärk. Jag måste nog ha en till kudde för det var när jag tog bort den jag började sova dåligt.

Idag har vi spelat Malefits igen. Jag vann inte och det var ju tråkigt. Nu hörde jag något om att gå och äta glass och det låter ju trevligt.

Imorgon ska jag gå till H&M och se om de har fått in Fashion Against AIDS. Om de inte har det kanske jag måste ta mig i kragen och fråga. Det känns ju jobbigt.

Kommentarer
Av: Fanny

Sv; Jo nog kan jag lite alltid. Inte helt flytande för jag har alltid haft lite problem med finskan, men nog kan jag göra mig förstådd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback