Startsidan

Kalldusch

Det är ju inte sant! Hur kommer det sig att alltid när man är på dåligt humör och fryser och ska duscha så är varmvattnet slut. Det konstiga är att ingen har varit hemma på hela dagen. Jag har inte duschat, inte tvättat, inte diskat. Ingenting! Jag förstår inte varför det är slut. Där sitter jag i badkaret och tänker att för en gångs skull ska jag ta ett varmt bad. Jag som aldrig badar annars. Jag hann spola upp en halv decimeter och sen börjar det kallna. "FÖRBANNAT" tänkte jag och skyndade mig att schamponera in håret och raka mig. Kallt så in i helvete blev det kan jag lova er. Huttrande fick jag klä på mig. Vilken härlig sista mening jag fick till.

På träningen idag skulle vi driva bollen i en slalombana. Tog man i en kon var man tvungen att göra två armhävningar. Det lustiga var att konerna stod en och en halv meter ifrån varandra och ändå lyckades alla, utom jag och två till, ta i dem. Helt sjukt.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Stackars liten, kom hem, här har vi gott om varmvatten.

2009-06-05 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback