Startsidan

Födelsedag och huvudvärk

Jordgubbsfrukost är ju inte direkt det sämsta man kan äta. Jordgubbar med vaniljyoghurt blev det idag. Familjen har åkt iväg på aktiviteter men jag har huvudvärk så det var lika bra. Nu ska jag tvätta lite kläder som luktar rök och som har chokladfläckar. Och så lite träningskläder.

Nu hade det varit väldigt gott med en chokladkaka fast jag har ingen. Dessutom är det ju söndag och då är allt stängt. Fast det är väl lika bra det. Om någon undrar så förlorade vi med 1-0 igår.

Och just ja, mamma fyller år idag så jag kanske ska sjunga en liten födelsedagssång här i min ensamhet. Vi får se.

Kommentarer
Av: LuxuryPink

sv; hahah nej inte kasta!! ska försöka få till en bra videoblogg =)

Av: jennifer gräll

sv: ingen orsak :) ja det var super mysigt och roligt! :)

2009-06-21 @ 13:07:45
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback