Startsidan

Om ni tycker det är drygt så läs inte

Namn: Nina Ivebo
Ålder: 21
Bor: Landsberg fast egentligen Umeå
Gillar: Eric, choklad, språk
Ogillar: Banan, rökare
Musiksmak: Jag lyssnar endast på bra musik
Skostorlek: 39
Gör: Jobbar som au pair
Civilstatus: Strängt upptagen
Läser: Bloggar
Politik: Borde göras enklare
Spel: Huvudstadsfrågorna i När & Fjärran
Lyssnar helst på: Min egna ljuvliga röst
Favoritfärg: Svart, chockrosa och turkos
Utbildning: Medieprogrammet och tyska, arabiska, gitarr, css
Film: Sunes Sommar
Äter: Helst choklad
Dricker: Kranvatten

Sport: Spelar fotboll igen!!!
Goda egenskaper: Jag är ärlig
Sämre diton: Jag är elak
Dator: Elonex Webbook
Var vill du bo?: Med Eric
Har du syskon?: Ja en syster och en halvsyster skulle man kunna säga
Nuvarande hårfärg?: Brun
Riktiga hårfärg?: Brun
Ögonfärg?: Bruna
Längd: 179
Vad läser du för bok nu? Pippi Langstrumpf geht an Bord
Vilken var den senaste filmen du såg?: Tatsächlich...Liebe
Vem är du kär i?: Eric
Vad önskar du dig mest i hela världen?: Massa pengar för då skulle jag kunna förverkliga alla mina drömmar
Vad dricker du för kaffe?: Det mesta men helst vanligt svart med en chokladbit till
Vill du ha barn?: Ja, snälla barn för jag hatar dumma barn
Hur stort är ditt rum?: Kanske 20 kvadratmeter enligt mitt ögonmått
Har du tv/dator i ditt rum?: Här har jag faktiskt båda
Kan du sjunga?: Ja jag är jätteduktig på att sjunga

Är du rädd för döden?: Nej jag märker det nog inte
Är du pinsam på fyllan?: Nej, jag brukar bara försöka få folk att sluta röka
Är du blyg?: Nej, fast alla tror det
Hade du bra betyg?: Precis lagom
Är du svartsjuk?: Ja
Senaste inköp?: Nakenhavre
Mål i livet?: Bli låtskrivare och vara egen företagare
Favoritdjur: Hund och häst
Favoritskolämne: Idrott, musik, foto, tyska
Favoritbok: Någon Harry Potter
Personlighet: Elak, snäll, ärlig
Intressen: Det mesta som är roligt eller gott
Humör & Inställning: Realist
Kläder: Svarta med accessoarer i häftiga färger

Skönhetsideal: En sund människa
Religion: Är fånigt men intressant
Har du någon gång fastnat i något spel?: Skulle vara clickomania
Badkar eller dusch?: Dusch
Favoritinstrument: Piano eller gitarr
Har du spelat/spelar du World of Warcraft? Har testat men jag var så bra så det var inte roligt
Röker: Snusk!
Alkoholkonsumtion: Kanske en gång i halvåret men har slutat nu helt typ
Droger: Snusk!
Var det synd att dom la ner Stockholm Live: Har de lagt ner det? Det var roligt!
Pryl som hjälper dig i din vardag: Datorn
Humor: Den bästa
Framtida studier: Helst inte
Önskat yrke: Låtskrivare
Snyggaste/Vackraste/Sötaste kvinnan (bild om personen är okänd): Jag
Snyggaste/Vackraste/Sötaste mannen (bild om personen är okänd): Eric!

Kommentarer
Av: Petra

Sv; haha, underbart med andra ord :D

tack så mycket! :D

Av: Petra

Sv; haha, underbart med andra ord :D

tack så mycket! :D

2009-06-19 @ 13:40:35
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Av: Bea

Glad midsommar :)

2009-06-19 @ 18:48:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback