Startsidan

Äckelmagad?

Godmorgon godmorgon!

Idag åt jag gröt med jordgubbsyoghurt och en riktigt grov macka med smör. Jag känner redan hur tarmarna börjar arbeta så snart ska jag gå på toaletten. Jordgubbsyoghurt är inte alls lika gott som vaniljyoghurt om ni undrar, det blir alldeles för sött.

Just ja, igår när vi åt kvällsbröd pratade familjen om roliga saker som hade fått min syster att kräkas eller så. Ord som nämndes var bland annat kejsarsnitt och förhud. Själv satt jag bara och skrattade i min ensamhet åt stork, eller "storch" som det heter på tyska. Ni vet sällskapsresan. "Vi heter faktiskt Stork."

Kommentarer
Av: vesna

nej man får ju inte de, men ja köpte ju skorna så dom hade inget emot de =)

Av: Frida

sv: det hoppas jag med :) jag har lagt in lite nya saker som jag gjorde igår nu, så om du vill får du gärna kika och säga vad du tycker :)

2009-03-13 @ 11:24:08
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback