Startsidan

Änglarna gråter

Hej alla vänner!

Nu har jag just varit ute med lilla hunden och då snöade det världens största flingor. När jag kom in på mitt rum och tittade ut genom fönstret snöade det inte längre. Är det inte typiskt? Pastasalladen blev halvgod tycker jag. Färdigsalladen som jag slängde i var ingen hit men resten gick att äta. Storpojken verkade dock gilla det för han tog flera gånger. Om en knapp timme ska jag gå med lilltjejen till pianolektion och sen måste jag gå hem med henne och sen måste jag gå med henne och lillpojken till en musikalsak. Tänk om jag hade fått sånglektioner och grejer när jag var liten. Jag fick ju i och för sig spela piano och jag blev inte duktig för det så det kanske inte hjälper så mycket, vad vet jag.

Nu snöar det igen så det kanske inte var mig Gud hatade ändå. Adjö!

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Du fick erbjudande att vara men i kören men det ville/vågade du inte, skyll dig själv

2009-03-11 @ 14:40:44
Av: vesna

för ja tycker om båda skorna så himla mkt, vill ha på mig dom nu nu haha =)

Av: Frida

Supersnygga trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg. Gå in och se efter vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-11 @ 17:42:12
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Av: vesna

hahah ja =)

2009-03-11 @ 19:53:46
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback