Startsidan

Äntligen morgon

ELIN ÄR DU NERVÖS? Hon åker till Tyskland idag och ska vara au pair.

Inatt var en jobbig natt. Jag låg och vred mig och svettades och frös. Jag kunde inte ligga på sidorna för då tog skavsåret i madrassen/täcket. Jag vaknade och kände mig pigg och tänkte att jag skulle gå och duscha. Då kom jag på att jag inte hade hört familjen fara till jobbet/skolan så jag satte mig upp och gjorde kinesögon och tittade på klockan på dvd-spelaren. 2,16. Inte dags att vakna.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och förbereda lite för lunchen. Sen måste jag gå och köpa soppåsar. Tack gode gud att jag skrev det på handen för annars hade jag inte kommit ihåg det och det kunde ju ha blivit pinsamt. Fast jag hade väl i och för sig sett det när jag kommer upp och ser att det inte finns några soppåsar. Jaja. Hej då!

Kommentarer
Av: celebri

Vilken fin blogg du har jag lägger till dig på bloglovin



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback