Startsidan

Backstage typ

Vilken härlig dag!

Jag gick ut och fotade i vildparken. Solen lyste och fåglarna kvittrade. De rådjursliknande djuren såg jag inte röken av. Inte heller vildsvinen till en början. Jag satte mig på en bänk och väntade på julskinkorna. Efter ett tag kom mamman ut ur boet och jag fotade lite. På vägen hem kom lilltjejen cyklandes och frågade om jag ville följa med och köpa glass. Sånt behöver man inte fråga två gånger så jag gick det fortaste jag kunde. Sen gick jag, lilltjejen, lilltjejens kompis, mamman och lillpojken och köpte glass. Det var nedrans gott och solen sken. Jag fotade mamman för hon måste ha en seriös bild till jobbet. När hon kommer tillbaka ska jag visa henne en bild på vildsvinet och fråga om den bilden duger. Lite kul måste man ju få ha. Bilderna kommer snart!

Kommentarer
Av: Eric

hahahaa :D

2009-03-18 @ 16:34:37
Av: Lilla mamma

Du är rolig du

2009-03-18 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback