Startsidan

Drummel

Snart har jag mens. För ungefär en månad sedan var jag i samma situation. Då klev jag på mig själv på fotbollsträningen och ramlade. Ikväll är det träning igen. Kan bli spännande. Förresten har jag redan lyckats klanta mig. Jag stod och diskade en kastrull och sen såg jag ut såhär.



Nu har jag dammsugit utan några större misstag och nu ska jag börja med lunchen. Mamman ska till frissan och bli fin så jag får slita. Hehe. Sen måste jag gå och införskaffa lite grejer men det är ju ingen brådska egentligen. Sen ska jag stryka också.

Kommentarer
Av: Eric

stackare var det en kniv där eller?

2009-03-16 @ 12:14:04
Av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

Men AJ! Vilken läskig bild..! Gör det ont?

Av: Terese

Hej,

vilken fin blogg du har :)

Hoppas de gick bra?

2009-03-16 @ 13:22:22
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Av: Carro

Haha. Läste bara "snart har jag mens för en månad sen var jag i samma situation" och kollade sen på bilden. Rolig koppling det blev :D Typ "då fick jag mens på tummen".

2009-03-16 @ 23:56:11
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback