Startsidan

Föräldrafritt

Föräldrarna for på en musikal så jag och barnen fick roa oss själva. Vi ville tävla lite så vi ställde fram lite tallrikar och kastade med bollar på dem. Jag vann för jag fick sönder flest. Nej nu ljög jag. Först samtalade jag med lillpojken om viktiga saker och sen skrattade jag så jag grät för han är så rolig. Sen var det dags för Schillerstraße. Vi såg också nåt program som var exakt som "Vem kan slå Filip och Fredrik" fast med Boris Becker som kändis. Utmanaren vann och fick gå hem med en miljon svenska pengar. Fast tyska pengar. Barnen ville inte sova så vi bröt arm. Jag vann och det var ju tur för annars hade jag väl blivit mobbad i all evighet och det är ju inte så kul.

Nu är de ganska tysta så jag tror att de försöker sova. Jag ska också krypa til kojs snart men innan jag somnar ska jag fortsätta läsa i Språktidningen. Godnatt!

Kommentarer
Av: Jonnie

snygg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback