Startsidan

Godnatt nästan

Hej hej vänner!

Imorgon måste jag ju vakna halv sju så snart ska jag sova. Pippi Långstrump är två timmar så jag vet inte om jag orkar se det ikväll. Jag kan ju i och för sig se bara ett eller två avsnitt men då vet jag inte hur man spolar fram nästa gång jag ska se. Ibland är det jobbigt att typ aldrig ser på tv. Jag vet aldrig hur DVDar och sånt fungerar.

Lillpojken sa att det skulle bli varmt till helgen. Typ 20 grader. Låter suveränt tycker jag. Pappan sa att det är som svensk sommar och det är ju sant. Han sa att jag kommer gå runt i bikini men då sa jag att det ska jag inte alls för då måste jag fara ut och springa mer. Fast så tänker jag varje år men det händer aldrig. Men i år så!

Kommentarer
Av: Michaela

ojj,. här har det inte gått att missa..

Det började med att dom hitta glas i kronfågelns märke men nu börjar det komma in fler och fler anmälningar på olika mörken så verkar vara sabbotash! :( uschaa!



okej .. :/ men hur länge är man au pair ? får man välja det själv eller?



KRAM

Av: lina

Hejsan!

Du är nu med i min tävling där man har chansen att bli Veckans Blogg. Dom tre som får flest röster, kollar jag in deras Bloggar och utser sen en vinnare. Du får själv fixa dina egna röster. Ett tips är att du antingen skriver om min tävling på din blogg, eller att du när du är inne och kikar på andras bloggar lämnar en liten kommerntar, där du skriver/länkar om tävlingen och att dom ska gå in och rösta fram en vinnare - Lycka Till!

2009-03-30 @ 22:41:57
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback