Startsidan

Härlig dag!

Idag kom barnen instormandes på mitt rum. Lillpojken hittade mina p-piller och ville smaka, han trodde nämligen att det var godis. Jag sa att det var det verkligen inte och han får inte äta. Då trodde han och lilltjejen att det var droger. Dom sprang till pappan och sa att jag tog droger. Det gör jag alltså inte. Sen gick vi och åt glass och då frågade lillpojken vad det var och då berättade jag.

När vi skulle gå och äta glass sa lillpojken att jag var tvungen att byta om, mjukisbyxor och regnjacka dög tydligen inte. Men jag sa att han får skämmas över sig själv och sen gick vi.

Sen mötte jag en i fotbollslaget och då blev jag förvånad för det är ju sällan jag ser någon jag känner här. Jag sa i alla fall hej om ni undrar, gud vad trevlig jag är!

Kommentarer
Av: Becca

Fin blogg du har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback