Startsidan

Hur mycket kan du om din älskade?

Eric skrev om mig.


Allmänt

Fullständigt namn: Nina viola Iverbo
Född: 24 maj 1988
Bor: på teg  umeå
Hus eller Lägenhet: radhus
Syskon:  en lillasyster
Piercingar: ögonbrynet och i varje öra (dom kan ha växt igen)
Husdjur: irreurax
Har hon gjort något hon ångrar: ja hon äter för mycket godis ibland
Intressen: Benijerry, choklad, mig, klackiskor, kläder, djur och sånt


Utseende
Hårfärg: brunt
Lockigt eller rakt: rakt oftast men det är lockigt egentligen
Söt eller snygg: hon är den sötaste men blir snygg när hon gjort sig fin
Klädstil: leggins och partylinne
Använder hon smink: ibland, mest sånt runt ögonen
Hur beskriver du hennes utseende med ett ord: snygg
Skostorlek: 39

Vänner
Ställer du upp för henne: alltid, även fast hon kan va tjuris
Skulle hon ställa upp för dig: om hon inte är en tjuris
Var träffades ni: I England
Gillar du henne: ja :)
Skulle hon klara sig utan dig: Vad skulle hon äta då?


Party

Dricker hon: typ aldrig, lagom dos
Har du sett henne berusad: nej inte på riktigt
Röker hon : ne
Har du sett henne hög?: ja jag har flygit med henne
Tar hon droger: ne
Har hon gjort fyllemisstag: nej hon är alltid så snäll
Har hon gjort något riktigt konstigt på fyllan: ramlat


Kärlek
Är hon kär: Ja i mig
Har hon pojkvän: Ja
Om ja, som heter: Ekke pekke
Skulle hon kunna krama dig: ja
Skulle hon kunna kyssa dig: ja


Kommentarer
Av: Lilla mamma

Ja, han vet ju en hel del om dig. Men inte vad du heter.

2009-03-01 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback