Startsidan

Internet är till för alla

Godmorgon godmorgon!

Idag ska vi iväg och spela fotboll med en annan familj. Kan ni göra det hemma i Sverige? Utomhus alltså. Eller är sargen kvar på planerna?

Hittade nyss en blogg där hon skrev i sin profiltext "vissa dagar intressantare än andra". Var inte det självklart? Vissa människor är underliga. Jag kanske ska skriva allt om mig i min text. "Ibland är jag glad, ibland, arg, ibland ledsen, ibland ironisk, ibland trött, ibland rolig, ibland sur, ibland irriterad, ibland hurtig och ibland less. Puckon.

Kommentarer
Av: emma härnqvist/perfektion

typiskt. minns inte om jag svarade.. tycker iallafall att det inte borde vara lagligt alls att förtära ett livsmedel med så hög halt taurin.

Av: Daja

ja det har du rätt i, blev nog lite knasigt uttryckt, jag gillar att särskriva :P

2009-03-22 @ 18:37:33
URL: http://daja.blogg.se/
Av: Lilla mamma

Sargen är kvar men jag tvivlar på att det är så mycket is där. Gång och cykelbanorna är i princip bara nu.

2009-03-22 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback