Startsidan

Konversationer

Jag fick en sån dyr chokladpralin av pappan när jag satt och åt abendbrot i min ensamhet.

-Tack så mycket, riktigt smaskigt.
-Hah!
-Ehm..jaha. (fast jag sa inget högt)
-Jaha! Du menade pralinen, jag trodde du var sarkastisk över kvällsbrödet.

Tidigare idag satt jag och spelade in när jag spelade Für Elise på pianot. Mitt i kom storpojken upp och började göra kvällsbröd. Då sa jag att han förstörde min inspelning, vilket han ju faktiskt gjorde. Jag glömde säga att det inte gjorde något så nu kanske han tycker jag är dum. Men det är jag ju inte så det gör ingenting.

Kommentarer
Av: Frida

haha sant, du är smart du :) är dock inte hos min pojkvän för tillfället, så jag får vänta tills jag kommer dit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback