Startsidan

Ljuvlig morgon

Hej hej! Idag skiner inte solen. Fast det gör ingenting eftersom jag ska springa och då svettas man ju rumpan av sig om det är varmt. Nu ska jag gå upp och äta en härlig gröttallrik med den riktiga vaniljyoghurten, för sån köpte jag igår. Jag hoppas bara det finns gröt. Vissa dagar äter familjen så mycket så stackars jag blir utan. Nej det var inte riktigt sant. Det är bara när dom börjar jättetidigt och inte orkar göra gröt jag inte får nåt. Men jag vet lix hur man kokar gröt så det kan jag göra då.

Sen måste jag gå till affären och införskaffa tacobröd och majs för det glömde jag igår. Härliga tider!

Kommentarer
Av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

God förmiddag!

Vad duktig du är som ska ut och springa! Här skiner dock solen och det är blå himmel och nästan varmt..!

Min bild dagbok är Viktoriae, men men måste vara inloggad för att kunna se den..(; Har du bilddagbok? Kanske blir det recept i framtiden, vi får se, men jag gör egentligen inga avancerade saker så det känns som att det som är häftigt för mig är vanligt för de som alltid lagat bra mat..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback