Startsidan

Lunchtankar

Lillpojken hade läst min blogg och kom och sa.

-Nina, till lunch föreslår jag lax, tacos, spagetti med pesto och McDonalds.

Han är ju snäll som kommer med idéer men tacos åt vi i torsdags och McDonalds i fredags. Dessutom gör jag alltid lax. Fast lax är ju så nedrans gott så det gör jag nog ändå. Lillpojken älskar spagetti med pesto men det gör inte jag. Jag får försöka få till det på ett smidigt sätt. Någon som har idéer på mat?

Idag har vi spelat kortspel. Jag vann inte så det var tråkigt.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Pannkaka, alternativt fläskpannkaka utan fläsk.

Fiskpudding eller sufflé, åt vi igår. det är mums

Ärtsoppa

Köttbullar och potatis

Din fisk i ugn

Björngryta

Fiskgratäng

Grillat, om det går.

* Kassler med ananas, eller inbakad med vitlöksost.



Det kanske räcker ett tag, hör av dig om du behöver recept.

2009-03-30 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback