Startsidan

Mathjälp

Hej vänner!

Imorgon åker mamman iväg på jobb så då ska jag laga lunch. Kycklingfilé får det bli. Frågan till er är, vad ska jag göra till kycklingen?

Idag lagade jag också lunch, spagetti med tomatsås. Jag tycker det är himla tråkigt så jag hedde ner lite vitlök. Sen har jag dammsugit också och det var otäckt. Jag såg nämligen en gråsugga och då bestämde jag mig för att suga upp den. Jag lyckades men jag skyndade mig att ställa bort dammsugaren så den inte skulle krypa ut och hämnas. Jag började nästan gråta för så äckliga tycker jag att djur är. Jag tog förresten i en katt i söndags.

Kommentarer
Av: Therése

sv: oj, ja jag har glömt att skriva igen att man kan klicka på pilarna istället för att trycka play, då kan man kolla i sin egen takt. Skrev det när jag började med bildspelen men det var ju längesedan. Bra att du påminde mig! Hoppas det går bättre nu:D kramar

Av: Elin

Yes, det är en svensk familj. Eller pappan är tysk och mamman svensk. Så får prata svenska med barnen och det är skönt. Hur har du det?

2009-03-25 @ 20:47:34
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

SV: (Sent svar på kommentar) Hejhej! Vad härligt att du är lycklig och tror ljust på framtiden, fortsätt så!:)



Till klycklingen, hm.. har du kommit på något att ha till? Ris & sås? Ska du steka den eller in i ugnen? För man kan ju göra kycklingsallad också.. det är gott :) Jag är inte så idérik direkt märker jag, du får säga till hur det gick!

2009-03-26 @ 09:46:18
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback