Startsidan

Modehjälp

Hej alla vänner!

Idag på fotbollsträningen spelade vi jägarboll och handboll innan vi började med fotboll. Jag hatar sånna sporter när bolen är i huvudhöjd hela tiden. Jag springer runt som en yr höna och är rädd och vilsen. Fast jag kacklar inte. När vi spelade fotboll gick det bättre. Mitt lag vann för vi var bäst. De bästa brukar ju vinna som ni vet. Mitt lag alltså.

Hehe, såg ni tjejen som kommenterade här i min blogg och ville ha matchningstips? Hon skrev för jag verkade vara intresserad av mode. Jag tror hon var blind eller så för heter inte min blogg Ninas modeblogg, utan mode? Jag är inte säker. Jag är dock bäst på att matcha så jag svarade såklart. Här kan ni läsa kommentar och svar, hoppas hon inte blir ledsen.

Här är en bild på kjolen.

"Du verkar vara mode medveten vill du hjälpa mig med en sak har ett stort problem som igentligen är väldigt liten .. Men har köpt en leopard kjol från h&M kolla min blogg om du vill se mer:) men vet inte riktigt ska jag ha svarta leggins kjolen och en t-shrit eller likande ? HLÄP ! Svara gärna <3
Snygg blogg btw!!
"


Jag är inte det minsta intresserad av mode men jag älskar kläder. Själv skulle jag aldrig ta på mig den där kjolen men här kommer mina suveräna tips!

Ett par mörkbruna/beigea leggings (om du har) och ett neutralt plagg i en höstig färg. Några större armband i brunt. Eftersom kjolen sticker ut ganska mycket kan det vara bra att inte ha så mycket andra utstickande saker. Kjolen är ju också i höstiga färger så därför bör du matcha med höstiga färger för att det inte ska skära sig. Svart och vitt är därför ingen hit!


Kommentarer
Av: Anonym

Tror du att du kan hjälpa henne att skriva också, för övrigt bra tips

2009-03-10 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback