Startsidan

Pinsam melodi

Hej vänner!

Nu har jag varit och kollat på lillpojken när han spelade hockey. Han sa att jag var duktig på att köra bil. Det var snällt sagt. När jag körde till ishallen sjöng jag på en fin låt. Just när jag var på stället där man måste ta i från tårna så såg jag en pojke ganska nära utanför bilen. Det kändes ganska självklart att han hörde. När jag hade parkerat perfekt och var på väg in såg jag att han skulle in precis dit jag skulle. Då stannade jag och låtsades skicka ett mycket viktigt sms så att han kunde gå in före mig. Naturligtvis sätter han sig och tittar på träningen han med. Men ja, det gör nog ingenting för jag kommer aldrig mer träffa honom.

Kommentarer
Av: J.

Fin blogg :)

Av: Daja

svar: klart jag e rosa, vad det nu kan innebära :P

2009-03-19 @ 20:19:16
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback