Startsidan

Shoppingväder?

Lillpojken kom hem nyss och hade ont i halsen. Ingen hockey och bilsjungning för mig alltså. Jag får åka dit nästa vecka istället.

Jag känner för att shoppa lite. Jag skulle kunna gå en sväng till H&M och den där häftiga affären som jag hittade men det regnar ute. Även fast det bara tar två minuter att gå känns det lite jobbigt. Skinnjackan gillar nämligen inte regn. Regnjacka och shopping hör liksom inte ihop. Men vem vet, kanske klarnar det upp snart och då kan jag gå!

Jag råkade smaka lite kladdkaka och fy tusan så god den är sådär dagen efter. Hoppas man inte ser att jag varit där med fingrarna. Men tyska familjen, jag hade tvättat händerna!

Just ja! Jag fick post idag. Viktigt brev från banken.


Kommentarer
Av: Carro

sv: Farligt farligt men roligt roligt :)

Av: Malin

Haha ja dom är inte små! Dock så var det tänkt att man skulle dela den på tre tror jag eftersom vi fick 3 skedar. Men vi klarade det bra på två ;P

Du läskar mig (skriver man verkligen så?) med kladdkaka! Är du också aupair alltså? Orkar inte läsa igenom hela din blogg, men förstår att det är nåt sånt? var? Hoppas allt är bra!

2009-03-06 @ 03:48:46
URL: http://malinforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback