Startsidan

Stackars ungdomar

Vilken stress va?!

Jag har skjutsat och hämtat lillpojken på hockeyträningen och gött barnen. Lillpojken ville att jag skulle fota så det har jag gjort. Här nere ser ni en av bilderna. Nu slappar jag lite för lilltjejen leker med sin kompis. Jag ska gå upp och fråga lillpojken om han har gjort sina läxor nu. Jag har dock inte hört att han har duschat och det bör man ju göra efter en träning. Han är lite lat den där. Men jag minns själv hur det var när jag var i den där åldern. Eller ja, kanske lite äldre eftersom datorer typ inte fanns när jag var så liten. Man satt vid datorn och pratade med människor av motsatta könet och kände sig uppskattad. Ja, det var hemska tider det. Mycket bättre att ha en partner och slippa oroa sig.


Kommentarer
Av: Angelica

jo de flesta har ju faktiskt en blogg här i västerbotten och har man en egen blir det ju oftast att man läser andras oxå

Av: Makrill

Haha naw tack! ;P Ja jag fotade den själv, men det är inte så svårt. Tar man bara självutlösare på kameran, så kan man posera hur bäst man vill :P



Usch, stress är det värsta som finns...

Stackare!



Ha en fin kväll!

2009-03-26 @ 17:55:48
URL: http://makrills.blogg.se/
Av: Elin

Vilken tur att du har det bra!

Jag tror att jag ska åka hem för jag känner att det här inte alls är något för mig :/ Jag är ledsen hela tiden och det känns inte rätt :/

2009-03-27 @ 12:43:19
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback