Startsidan

Tävlingstips



Titta vad jag hittade för tävling! Jag som bad Eric gå på bokrean och köpa "Självkänsla nu" till och med. Tyvärr gjorde han inte det för han glömde väl eller så. Dålig stil. Att dessutom få hennes andra bok på köpet är ju helt suveränt! För att inte tala om den tjusiga anteckningsboken som man kan skriva ner glada tankar i. Jag har funderat på att skaffa mig en sån faktiskt men det har som aldrig blivit av. Om Kosmos vill att jag ska få bra självkänsla så kommer jag kanske vinna. Jag vill i alla fall vinna jättemycket för jag kommer aldrig få någon goodiebag annars.

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Kommentarer
Av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

Hejhej! Vad trevligt att du är med och tävlar! :)

Allt väl idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback