Startsidan

Tjuvhund

När jag var ute med Felix hade jag honom lös. Vi gick förbi en barnvagn och tre vuxna som stod stilla. Jag såg att Felix åt något från marken brevid barnvagnen.

-(Mamman säger något men jag hör inte för jag har mp3)
-Va?
-(Mannen) Onyttigt, inte bra, dåligt.

De ser arga, oroliga och glada ut samtidigt och jag förstår inte alls vad de menar. Jag tänkte att Felix kanske åt upp barnets napp eller nåt men det verkade ju inte så troligt.

-Jag pratar inte så bra tyska.
-(mamman) jaha, hunden åt ett av barnets kex.
-Oj, ursäkta!
-(Mamman) Nej inte ursäkta, jag tänkte på hunden.
-Jaha nej det gör ingenting.

Jag undrar om det var ett chokladkex eller så. Fast han överlevde ju när han åt en 100g chokladkaka så det är nog ingen fara.

Kommentarer
Av: Emelie

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här:
http://www.freestreet.se/?r=4958

2009-03-28 @ 14:32:32
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/
Av: lina

sv: ja okej aa det har varit på väg men ska försöka fixa det. tack för tipset. okejokej, det låter verkligen skitroligt att vara det. gillar du det ?

2009-03-28 @ 15:24:45
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback