Startsidan

Top Model

Sådärja. Nu är jag i mitt egna krypin och här ska jag stanna resten av kvällen. Det vankas Germany´s Next Top Model och till det tänkte jag lyxa till det med en ansiktsmask. Det var inte igår jag använde en sån kan jag lova. Om jag kommer ihåg ska jag ta en tjusig bild så ni får se så kan ni låtsas att ni också har en mask. Eller nåt. Tyvärr har jag inget godis men det är väl lika bra det. En vattenflaska fylld med iskallt vatten får duga. Ha en hejdundrans trevlig kväll kära läsare!

Kommentarer
Av: emma härnqvist/perfektion

då har du aldrig druckit ett fint glas vin om du jämför de med hallonsaft.

Av: ERic

haha du ser ut som en sån elefant dom doppat sig i gytja för att skydda sig mot solen

2009-03-26 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback