Startsidan

Trevliga människor

När jag gick och lämnade lilltjejen på musikalgrejset tog jag med kameran. Jag tog bara fem foton. När jag stod och fotade kom en annan fotograf fram och pratade med mig. Vi konstaterade att ljuset var dåligt och så. Är folk så trevliga hemma också? En annan gång när jag fotade var det ju också en fotograf som stannade och pratade.

När jag lämnade lilltjejen på pianolektionen tidigare idag var det ett äldre par som frågade mig om man kom till ett torn om man fortsatte på samma väg. Ja sa jag för det gör det. Sen fortsatte jag gå kanske två meter och då såg jag tornet. De hade altså inte behövt fråga om de hade fortsatt gå två meter.

Snart kommer en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback