Startsidan

Underliv och bröst

Hej alla 3642 läsare!

Idag var jag ju inne på den fräsiga affären som jag har spanat in ett tag. Den är alltid tom och jag tycker det känns lite läskigt. När jag kom in frågade naturligtvis hon som jobbade där om jag ville ha hjälp men det ville jag ju inte. Jag gick runt och kikade lite och jag hittade ett par snygga lila jeans. Jag iddes inte prova eftersom det var tomt i affären. Jag menar då hade väl hon stått utanför och flåsat och då känner jag mig inte bekväm.

När jag gick förbi provrummen såg jag ett kvinnobröst. Alltså, en bild på ett bröst. På nästa dörr var det en bild på ett hårigt, kvinnligt underliv. Kanske det var därför det var tomt, vad vet jag.

Kommentarer
Av: lisa

nu har jag svarat på frågorna i frågestunden, kika gärna :D

Av: lisa

svar: jag vet inte riktigt, den bara kom upp där så att man inte ser vad det står tyvärr :/

2009-03-06 @ 21:09:13
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/
Av: Sandra H

Haha..... okej.... Mysig affär...XD

2009-03-07 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback