Startsidan

Negerbollar

Nu är jag mätt ska ni veta! Först for jag, pappan, lillpojken, storpojken och lilltjejen på en italiensk restaurang och åt. En som jobbade där kom med tre glas vitt vin eller nåt och jag var tvungen att dricka. Jag kom på att vin är faktiskt ganska gott. Men ja, inte nyttigt! Sen for vi hem och då var mamman hemma. Hon hade kört tokfort på autobahn så därför var hon hemma innan det var tänkt. Då dukade vi fram kladdkaka, negerbollar och nån tråkig tårta som lillpojken hade gjort, med min proffshjälp. Jag hade skrivit pappans namn med chokladsås på. Jag tror de gillade mina bakverk. Men spela roll gummiboll, det är ju bättre om dom inte gillar det för då kan jag ju äta det själv.

Här är en film från min favoritfilm "Sunes sommar". Titta nu tyska familjen vad ni har ätit!

 

Kommentarer
Av: Eric

hahaha winerbroads

Av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Vad kul att du har funderat på det citatet, det är de som är meningen ;) Och det stämmer ju!



"Spela roll gummiboll" har jag inte hört tidigare..!

2009-03-05 @ 11:07:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback