Startsidan

Våren är här!

Hej alla vänner!


Vilken jäktig dag det blev! Jag tänkte ju ta en härlig promenad men barnen ville följa med, på cykel. De sa åt mig att åka hela tiden och så. Men det var bra, då kunde jag i alla fall inte slappa. Det värsta var att jag sprang i vildparken, och vad får jag se, rådjursliknande djur på två meters avstånd. TVÅ METER! UTAN KAMERA! Jag började nästan gråta. När jag var där med kameran var det inte ett enda djur i sikte. Vi såg vildsvin och vildsvinskultingar också.


När vi kom hem igen hetsade ungarna mig. Jag snabbduschade och sen begav vi oss till H&M. På 40 minuter hittade vi en outfit till lilltjejen som skulle på kalas. Nu har jag äntligen lite lugn och ro. Lillpojken behöver dock lite hjälp med läxan så jag sitter i köket.


Jag duschade förresten i föräldrarnas badrum och det var fantastiskt! Hård stråle och dusch istället för badkar. Jag har så stora fötter så jag ramlar alltid i badkar. Otäckt. Sen såg man ut över hela stan genom fönstret.


Just ja! Jag tror faktiskt det var 17 grader varmt här idag. Helt sjukt varmt var det. På riktigt! Våren är här!


Kommentarer
Av: Anonym

vilken dag :D puss

2009-03-14 @ 15:45:35
Av: Erica

Svar: Okej, Tack! :)

Av: Frida

haha, jag ska, jag skaa :) måste bara göra lite nya smycken först :P

2009-03-14 @ 17:00:58
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback