Startsidan

Videoblogg?

Hej hej!

Idag har det snöat och haglat men nu verkar det ha smält bort. Jag hoppas verkligen att våren kommer nu för det är inte så kul att spela fotboll utomhus i snö. Dessutom vill jag att det ska vara vår när Eric kommer så han blir lite avundsjuk eller så. Tiden gå ju så sjukt fort så han kommer snart. Härliga tider!

Lillpojken lär sig svenska snabbare än en skenande häst. Jag får helt enkelt prata med dialekt när Eric kommer så inte lillpojken förstår. Nej, det ska nog inte behövas. På tal om dialekt. Jag pratar ju rikssvenka eftersom jag kommer från Umeå. Jag tänkte att det vore kul med en videoblogg så jag filmade mig själv för nån vecka sen. Sen ville jag inte videoblogga längre. Vad tycker ni, ska jag ge det ett nytt försök?

Kommentarer
Av: Nathalie

JAAAAAAAAAAAAAAA VIDEOBLOGG!

2009-03-24 @ 20:52:42
Av: Anna Lilith

de där med videobloggar är svårt :D de flesta är helt värdelösa.. man bör ha något vettigt att säga :D men de har du säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback