Startsidan

Volleybollsmärtor

Hej hej vänner!

Imorse kom lillpojken in och ville ha pengar. Inte mina pengar alltså utan familjens pengar som jag hade snott. Nej nu ljög jag, jag har inte snott dom. Jag glömde bara gå upp med plånboken efter att vi hade köpt bröd igår. Men ja. Jag somnade i alla fall om och vaknade av väckarklockan klockan nio. Eftersom jag hade mobilen i jackfickan var jag tvungen att kliva ur sängen och hitta den. Jobbigt.

Igår på fotbollsträningen var vi bara fyra stycken så vi spelade volleyboll. Mitt lag vann hela tiden, såklart. Idag har jag så fruktansvärt ont i händerna och armarna. Tyvärr syns inte blåmärkena så jag kan inte fota.

Idag hade jag velat kolla på lillpojken som ska spela hockey men det är så långt bort och jag måste laga lunch. Synd. Nu ska jag i alla fall gå och köpa tomatsås för det hittar jag ingen. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback