Startsidan

Bajskatt

Idag när jag skulle gå upp kände jag att det luktade lite underligt i källaren. jag tittade mig omkring och såg massa bajs i och runt kattlådan. "Åh fy fan, det där får storpojken ta hand om" tänkte jag och gick upp. När jag stod och höll på med maten hörde jag att han duschade katten och städade. Sen kom han upp i köket och då sa vi såhär.

- Jag har ju sagt att vi ska döda katten!
- Döda katten?
- Ja, jag antar att det är dens fel att det är bajs överallt.
- Nej, det var Felix som attackerade katten när den satt och bajsade.

Det är nästan så att jag tycker lite synd om katten. Men bara nästan.

Kommentarer
Av: Sofia

Haha nej, jag fiskade i en sjö, och nära land är det grunt. Så ibland får man upp musslor, löv osv. Men den gången fick jag upp två paddor som parade sig?:D hahaha

Av: Carolin

Men åh, stackarn! Störd i sin allra viktigaste, privataste stund. Tid för filosofering och harmoni. Aw!

2009-05-19 @ 20:34:02
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback