Startsidan

Bild på hund

Nu har vi varit och spelat fotboll och så har jag och storpojken ätit lunch. De andra är hos några grannar och fikar. Lillpojken är så sjukt snabb på att lära sig svenska. Nu har vi gått igenom framtid och dåtid så han kan säga hela meningar. Han tycker att svenska är enkelt. Vi får väl se hur det går när han ska lära sig en och ett. Fast det är ju inte så jätteviktigt för folk fattar ju vad man menar om man säger fel.

Jag lärde lillpojken att skjuta idag också. Med fotboll alltså. Jag fotade lite också men alla bilder utom en var på folk i familjen så dom får ni inte se. Här är en bild på Felix i alla fall.


Kommentarer
Av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Svar;

haha, jag försöker i alla fall att posta varierande bilder :o<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback