Startsidan

Fotbollsbild

Anna D, om du läser min blogg så vill jag ha lösenordet till din så jag kan hänga med i vad som händer!

Idag har jag tvättat lite och gått med hunden. Jag tänkte ta en långpromenad men han gillar inte när det är så varmt. Nu ska jag duscha och sen hoppas jag att jag hinner sitta lite på balkongen innan det är dags att laga lunch.

Jag har tagit jättemycket bilder som jag ska publicera här på bloggen men jag måste retuschera först. Dessutom måste jag fråga pappa om jag får visa några bilder som han är med på.

Här nere ser ni en bild på mig när jag spelar fotbollsmatch. Vi spelade mot Sverige nästan.


Kommentarer
Av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

åh fotboll <3

Av: jennifer gräll

sv: ja jag håller med :) innan jag klippte av dom skulle jag aldrig ta på mig dom. :)

2009-05-25 @ 15:09:21
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Av: stina

Hmm jag vet inte!? Ska det de? :O

Hehe. kram Stina..

2009-05-25 @ 16:17:26
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback