Startsidan

Fotbollssnack

Just ja, i onsdags på fotbollsträningen var en målvaktstränare där. Han har varit där några gånger tidigare men inte sagt så mycket. I onsdags sa den vanliga tränaren att vi skulle vara två och två och kasta bollen och den andra slår tillbaka på volley. Samtidigt springen den ena baklänges och den andra framåt. Alla som har spelat fotboll vet vad det här är för övning. I alla fall. Då sa han målvaktstränaren "jag tycker ni ska börja med att stå stilla". Det tyckte jag var himla roligt för det är ju så sant! Det är ju ingen i det där laget som kan slå tillbaka en boll på volley. Hoppas han kommer fler gånger. Han skrek förresten "klass" till mig när vi spelade på slutet. Naturligtvis är han ärlig, hehe.

Här är en till bild från matchen i helgen. Ser ni vad jag satsar? Men så fick jag ju bollen också.

Kommentarer
Av: DINA

sv: okej! Tack för du sa det :)Ska försöka fixa det men jag vet dock inte hur :S jag såg på designadinblogg.se hur man lägger in en till meny men jag vet inte hur att göra för att den inte ska röra på sig :S Vet du kanske hur man gör? PUSS! :) /Miss D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback