Startsidan

Gladtips

Godmorgon! Idag var jag uppe och skuttade tio över nio. Nu har jag ätit en härlig gröttallrik och klätt på mig. Mamman var hemma idag men jag trodde hon skulle vara borta. Jag ska dammsuga lite och kanske tvätta. Sen när barnen har kommit hem ska jag stryka. Sen måste jag skriva en lista på vad jag ska handla imorgon. Jag tänkte laga till lite tacos för det är ju så nedrans gott! Med kyckling alltså.

Idag regnar det och då blir man ju autoatiskt på lite sämre humör. För att bli glad kan man le. Jag sitter och töntler nu och jag känner hur glädjen strömmar till huvudet. Testa det ni också!

Nu ska jag svara på lite frågor från en tjej som vill vara au pair här. Jag älskar att svara på frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback