Startsidan

Jag älskar frukost!

Godmorgon alla sångfåglar!

Idag hittade jag en nyckel till soptunnan så jag kunde gå ut och kasta mina sopor. De luktade illa. Nu ska jag gå upp och käka en härlig gröttallrik och sen ska jag skjutsa mamman till en annan stad för hon ska med tåget. Jag tror i alla fall att det är tåg. Innan jag far ska jag slänga ihop en pannkakssmet för det ska vi äta idag.

Inatt drömde jag att Eric och en av mina killkusiner blev tillsammans. Jag skrattade för jag visste inte att kusinen var homosexuell. Sen slog det mig att jag ju inte kunde vara tillsammans med Eric då så då blev jag ledsen.

Kommentarer
Av: LuxuryPink

sv; äh ja gillar inte mattor men jobbar med det ändå...hahaha ok kanske inte samma sak men maybe you got the point...det e ju ändå en bra erfarnhet

Av: Makrill

Ja det är inte lätt tyvärr :/



Frukost är bäst :D Oftast iaf :)

Hoppas din dag blir fin!

2009-05-11 @ 10:00:28
URL: http://makrills.blogg.se/
Av: Zakiya

jag älskar också frukost men hinner nästan aldrig äta det :(

2009-05-11 @ 11:31:18
URL: http://zakcman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback