Startsidan

Kattkräk

Fy tusan alltså!

Idag sov jag till halv elva och det var skönt. Eller, lillpojken kom in strax innan åtta och hämtade sitt usb-minne. När han gick ställde han upp dörren så vem som helst kunde titta in på mitt rum där jag låg och sov. "STÄNG DÖRREN" skrek jag men så kom jag på att han inte kan svenska.

Nu har jag ätit frukost och ska nog gå och handla. Katten har skrikit hela morgonen och jag vet inte vad den vill. Jag sa åt den att den ska gå till storpojken istället för han tycker ju om den. Jag brukar kalla den kräket men det vet inte familjen vad det betyder. HAHA! Död åt katten!

Kommentarer
Av: Gina

Hej! (:



Nuså har jag start så var gärna med och diskutera i diskussionen om abort som pågår just nu på min blogg, kom med dina åsikter och se även vad andra anser är rätt och fel!



Kram

Av: matilda

Sv: Tackar!! :)

2009-05-19 @ 11:43:32
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Hahaha, ibland verkar det vara skönt att de inte kan svenska.. "kräket", haha stackars kissen..!

2009-05-19 @ 13:45:23
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback