Startsidan

Matchpepp

Goddagens!

Idag har jag match så nu peppar jag. Inte så mycket. Jag har äit lite vitt böd med smör och sylt och nu ska jag dricka lite vatten. Lillpojken vill göra sin läxa, vilket naturligtvis betyder att han ska använda min dator. Jag är så snäll som låter honom låna den.

Ikväll är det ju Eurovision Song Contest men det verkar inte familjen ska se. Mamman verkade tycka att det var skräp. Jag får väl helt enkelt sitta här i min ensamhet och se det. Spännande ska det bli i alla fall. Hoppas bara Sverige kommer före Tyskland.

Kommentarer
Av: Gina

Haha tysk tv låter jätte skojj! :D



Haha jo igår tog jag det lugnt, vi satt ute på kvillanudden och tände en brasa och umgicks (: hur mysigt som helst var det :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback