Startsidan

Min önskelista

Goddagens!

Idag råkade jag sova till halv tolv. Nu har jag ätit frukost och snart ska vi fara och sola och leka vid hästarna. Jag är lite sen så nu måste jag lägga på ett kol. Eftersom det är en vecka tills jag fyller år så passar jag på att lägga in min önskelista igen. GRATTIS TILL MIN SYSTER ANNA SOM FYLLER ÅR IDAG!

Att Eric kommer hit
Pengar
Liten digitalkamera som går att filma med och inte har AA-batterier
Ett suveränt jobb
Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie
Snygga och praktiska flytta-hemifrån-grejer
Extern blixt till kameran
Svarta converseskor storlek 6, läder med hål i
Vita converseskor storlek 6 canvas
Symaskin
Cykel, lagom stor som man kan sitta rak i ryggen på
Hantlar
Ett BRA hopprep
Boken "Lathund för låtskrivare - Allt en singer-songwriter behöver veta" av Eva Hillered
Rubiks kub

Kommentarer
Av: diana

Tack för din fina kommentar! Hoppas allt är bra med dig! Nu ska jag och maken min ha lite sommarplanering, så mysigt! Vad ska du hitta på i sommar?? =) Kram!

Av: Joakim

Ben and Jerry är så jäkla gott! :):)

2009-05-19 @ 08:54:28
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback