Startsidan

Mors dag

Hej vänner!

Idag är det mors dag här i Tyskland, och i massa andra länder. Dock inte i Sverige. Jag trodde det var samma i alla länder så jag skämdes imorse när jag hade pratat med mamma jättelänge utan att säga grattis. Då slängde jag iväg ett ursäktande mail till henne. Sen sa jag till Susanne att det är mors dag idag och att hon borde gratulera sin mor. Hon blev fundersam och sa att det hade hon helt missat. Jag tvärkikade på internet och såg att Sverige firar mors dag sista söndagen i maj och inte andra som här. Ja, men spela roll gummiboll, man kan ju säga grattis ändå.

Kommentarer
Av: TESS

Åh, där skrämde du mig lite, trodde att jag hade glömt mors dag, heh.. :P



sv: Ja, det känns så faktiskt!

Av: Tobias

jag har vita tygskor hörru du :D

2009-05-10 @ 18:41:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Skön blogg :) Ska vi följa varandra?:)

2009-05-10 @ 19:41:55
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback