Startsidan

Och jag grät mig till sömns efter alla dar

Idag slog jag av väckarklockan och sov vidare. Jag gick och la mig vid tio igår men somnade inte förrän vid ett. Idag ska jag ut och springa och ikväll ska vi på musikal. Jag har aldrig varit på en musikal förut så det kan ju bli intressant. Det är barnen som är med i den alltså, annars hade jag inte gått.

Jag visste att det skulle vara ett misstag att låta Eric komma hit. Han har varit borta i två veckor nu och jag går fortfarande runt i någon slags dvala. Tomt är det.

Kommentarer
Av: Lesly

ne d klart, man vill ju kunna se sig själv i sitt barn. hehe att bli spådd är inte så läskigt. Man kan lägga kort på bara en fråga som man undrar över eller om man vill veta sin livssituation i nuläget det behöver inte vara framtid ;)

Av: jossan

jaha ;) okej nej jag bor i stockholm så då är det nog olika :) händer idag?

kram

2009-05-02 @ 15:55:38
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback