Startsidan

Storpojken sätter mig på plats

Barnen ska fara och bada på ett utomhusbad men jag vill inte följa med. Jag känner mig inte redo helt enkelt. Dels måste jag åtgärda vissa saker och dels så måste jag springa lite mer. Idag har jag ju lovat lite foton så jag får väl ta med mig kameran och gå ut nu. Hunden kanske vill följa med. Solen strålar och som ni kanske förstod när jag skrev att barnen ska bara så är det himla varmt. Fast nu gick just storpojken och han hade jacka på sig. Jaja.

På tal om storpojken så är det han som lär mig mest tyska. Eller, han är i alla fall noga med att jag ska prata tyska och inte nåt påhittat språk som jag brukar använda mig av. Idag till exempel stod han framför en låda som jag skulle in i. Då sa jag "höpp" för att han skulle flytta sig. Det gjorde han också men "bitte" sa han samtidigt. Nästa gång jag skulle in i lådan sa jag "bitte" sådär överdrivet och då sa han "guuuut!". Då kände jag mig precis som den 21åring jag, snart, är. Eller inte.

Kommentarer
Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en härligt skön ironisk dag babe =)

Av: Tobias

för jag tar ju outfiten inomhus :D men jag har svarta skor ,D

2009-05-08 @ 15:07:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback