Startsidan

Jag kanske ska sluta blogga

Alltså nu får fotbollslaget sluta upp med pinsamheterna. På slutet av träningen skulle vi lägga straffar. När det var min tur börjar de säga "wöööw Nina" och sånt som att jag heter Zlatan. Jag blir ju nervös. Tack och lov sköt jag hårt så det blev mål även fast det var en sopig placering.

När jag cyklade hem från träningen såg jag en iller eller så. Det såg ut som en ekorre fast längre och utan svans. Det kanske var Ville Vessla, vad vet jag.

Jag ber om ursäkt att jag har bloggat utan bilder en massa. Jag får ta med mig kameran ut imorgon och se vad jag kan hitta.

Kommentarer
Av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; men det e ju inte så bara det heller!!

Av: Claudia

Sluta inte blogga! din blogg är alldeles för bra för det.

2009-05-08 @ 09:07:45
URL: http://claddans.blogg.se/
Av: Gina

Ja, men det orkar man då eftersom det inte är så många ämnen och amn bara är i skolan 3 dagar i veckan (;

2009-05-08 @ 12:19:19
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback