Startsidan

Vad heter du?

Idag hände en sak som var rolig. Tyvärr kan jag inte berätta eftersom familjen läser min blogg. Himla synd ibland måste jag säga. Jag ska i alla fall berätta för Eric och mamma och pappa och Susanne och sådär. Ni kan fråga dem om ni vill veta.

När jag var ute med Felix mötte jag en äldre kvinna som var på prathumör. Hon tyckte det var intressant att jag var från Sverige och så tyckte hon att blommorna på träden var fina och att luften i Landsberg var skön.

Nu söker jag på namn, vad de betyder och så. Jag måste ju veta vilka namn man kan använda och inte. Man vill ju inte ha en namn som betyder typ "Gud älskar mig" eller så. Inte jag i alla fall. Kanske en som är kristen.

Kommentarer
Av: MALIN

Haha förstår det :D

Hoppas du har haft en bra dag :)

Av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

haha, lollll! D:

edward är fan lite snuskig :<

såna budskap ska inte ut till alla tonårstjejer på typ 12 bast :<

2009-05-14 @ 16:58:51
URL: http://takai.blogg.se/
Av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; för att det ska bli lite svårare att ta något från bloggen...det e bara att högerklicka sen kan man få tag i designkoden och allt!!

2009-05-14 @ 17:06:18
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback